BRAAA DAG

Första skoldagen med min nya klass var riktigt bra, en bra klass kommer det bli ! dock äre rätt mke hemarbeten, men det kan jag faktiskt är lite kul och skönt ibland, att lära sig lite nytt istället för att ligga och nörda facebook som man alltid annars gör, haha.
Trodde idrott bara skulle vara segt, men saknar det faktiskt att ha idrott med en hel klass, så det var skönt att få röra lite på sig för engångs skull haha.
Slutade vid 3 och var hemma efter 4, då jag satt mig med plugget på engång och käkade chockladbollar mammsen hade gjort. Käkat mumsig mat också och nu ligger jag och snackar med syrran i telen, längtar till helgen !! 
Ajaaa, ska snart upp och göra de gamla vanliga, fräscha upp facet och sen fortsätta med plugget eller sova. 
Godnatt i förväg 


Finaste moster ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0