DU KAN OM DU BARA HAR VILJAN TILL DET

Jag trodde ALDRG att jag skulle säga detta, men jag kommer sakna min klass på IM..
Jag kommer sakna mina lärare som verkligen hjälpt mig och stöttat mig igenom detta år och mina klasskompisar.
Glömmer aldrig mötet i julas då dom sa att jag kommer inte fixa mina betyg på bara ett år, utan 2-3 det var nog en av de värsta dagarna allt var som en mardröm. Men något hände, jag började kämpa och bara efter ett halvår fixade jag mina betyg och har nu kommit in på ett pogramm.
Så på måndag börjar det hårdare livet, nu måste jag försöka klara de mesta själv, ta mer ansvar för mig och kanske inte kunna få den hjälp jag fått innan. Men det ska jag klara. Tack för all hjälp och stöttning, det betyder verkligen !
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0