HUVUDSTADEN IMORGON !!

Jaa, en dag kvar till Stockholm ååh vad jag älskar det stället spelar ingen roll på vilket humör man är på innan, för där mår jag alltid så himla bra :). Ännu roligare då jag ska få träffa Eddie, inte träffats den pojken ett tag nu, så det ska bli naaajs :)  Går i skolan som vanligt imorgon , hem och packar sen vid 5 åker vi.
Framme runt 9 då syrran skulle ha några hos henne, så blir väl att vara med dom hela kvällen :) datan får hänga med också faktiskt, så uppdatering blir det nog.
Idag efter skolan gjorde jag en engelskaläxa och sen har ja bara legat nere i sängen och lyssnat på musik och tagit mig ett bad . 
 


Tuummmmen upp

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0