MIN HELG

 
Fredags kvällen bestod ju då av plugg,chill och skype snack med jeppee.
 
Så fort jag vaknade i lördags satte jag mig med plugget i några timmar sen hoppade in i duschen och började fixa mig. Vid 3 tog jag bussen in till stan till Natta, där det var först tacokäk med några och senare blev det festligheter, eftersom Natta nu är 18 bast ! Kvällen blev lyckad, hade det riktigt roligt om man bortser från vissa saker, men allt var ändå så himla bra ändå
 ! Imorse vakade vi sega, åt frukost sen tog jag och några till bussen hemåt.
Väl hemma packade jag om på nytt, jag och Linnea blev hämtade av hennes mamma och åkte hem till henne.
Vi har pluggat i flera timmar nu, med duschpaus och promenadpaus. Tror vi ska ner och käka snart sen plugga vidare tils vi ska glo lite tv innan vi ska sova. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0