MIN HELG !

I fredags kväll låg jag bara hemma, senare på kvällen kom Ante hit, vi satt mest och snackade !
 
Vaknade halv 9 av att Linnea hade kommit hit, så gick upp så började vi fixa iordning oss sen fick vi skjuss till flisvägen där bussen gick mot Norrköping. Väl framme chillade vi i Sigrids lägenhet sen drog vi en sväng på stan.
Senare på kvällen kom det lite folk då det blev lite festligheter, vi somnade iaf runt efter 1 som packade silar i Sigrids lägenhet. Idag tog vi bussen hem vid 10:35, såfort jag kom hem så åkte jag med familjen till Loftahammar där vi gick på utställningen tillsammans med Anita och hennes lilla bebis Alice, vi gick mest och kollade runt lite sen tog vi en pizza och vidare hem till Anita där vi fikade och myste med bebben, man blir inte lite sugen på att skaffa sig en egen liten plutt(a) Menmen.. tänkte gå upp för att duscha sen kolla igenom geografi boken sen bara ta det lugnt tills jag slocknar.
Har verkligen haft en superduper bra  helg, tack vare mina finaste vänner, jag älskar er ♥


3 första bilderna är från igår/idag och den sista är från när jag var i Norrköping senast hos Sigrid
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0